اعتراف ژنرال صهیونیست: اسرائیل در انتظار پاسخ ایران روزهای سختی می‌گذارند

۲ بازديد
به گزارش صد آنلاین،«اسرائیل زیف» درباره وضعیت رژیم صهیونیستی پس از تاکید ایران بر پاسخ به ترور شهید هنیه به رادیوی رژیم اسرائیل گفت: اسرائیل "روزهای سخت و پرتنشی "را تجربه می‌کند و دلیل آن، منتظر بودن پاسخ احتمالی ایران است.

وی تاکید کرد: "این زمان گفتن حقیقت است. روند امور از کنترل ما خارج شده است. باید نسبت به آنچه در روزهای آتی رخ می‌دهد، کاملا هوشیار باشیم".

زیف درباره شرایط کنونی و پاسخ آتی ایران به ترور شهید هنیه گفت: ایران اکنون درحال کسب یک سری امتیاز است و توانست کشورهای جهان را به اینجا بکشاند (تا آنها با ایران درباره تنش بوجود آمده رایزنی کنند) و این امر نشان دهنده قدرت ایران است. تهران با وضعیت انتظاری که بوجود آورده است، دستاورد زیادی کسب می‌کند.
این ژنرال صهیونیست در بخش دیگری با اشاره به شکست خوردن برنامه رژیم صهیونیستی برای انجام یک جنگ سریع و تعیین کننده علیه نوار غزه و گرفتار شدن این رژیم در جنگی فرساسی گفت: جنگ علیه نوار غزه که به عنوان یک جنگ برق آسا و قاطع شروع شد، اکنون به یک جنگ فرسایشی تبدیل شده است.

این فرمانده نظامی صهیونیست در بخش دیگری شرایط کرانه باختری رود اردن را نیز برای رژیم صهیونیستی وخیم توصیف کرد و گفت: شدت نبرد (با مقاومت فلسطین) در کرانه باختری نیز کمتر از نوار غزه نیست و عملیات های تروری که اسرائیل (علیه رزمندگان مقاومت در آنجا) انجام می دهد و به آن افتخار می‌کند، معنایی ندارد.

«سیما کادمون» تحلیلگر روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» اخیرا در گزارشی نوشت: در طول جنگ خلیج فارس، یک تحقیق نشان داد که ۴۴ درصد ساکنان تل آویو، شب ها در خانه خود نمی خوابند.

وی به انتظار صهیونیست ها برای پاسخ ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اشاره کرد و گفت: اگر هم اکنون تحقیقی درباره تعداد اسرائیلی هایی که شب ها در خانه خود نمی خوابند، انجام شود تعداد آنها بسیار بیشتر از ۴۴ درصد خواهد بود.

این روزنامه نگار صهیونیست، تخلیه کامل شهرک های شمال سرزمین های اشغالی به خاطر ترس از حزب الله لبنان را یادآور شد و افزود: کل شمال(در مرز لبنان) تخلیه شد؛ هتل ها پر از آوارگانی هستند که از جنوب (در مرز غزه) آمده اند و فرودگاه ها پر از مسافرانی است که قصد ترک اسرائیل را دارند و باوجود این شرایط، هیچ کس احساس گناه نمی کند و شرمنده نیست!

کادمون، شخص «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر و فرماندهان ارتش را مقصر وضعیت بغرنج این رژیم و صهیونیست ها دانست و گفت: به نظر می رسد نتانیاهو قصد استعفا و کناره گیری ندارد و می خواهد تا ابد جنگ را ادامه دهد تا نخست وزیر بماند.

وی افزود: بزرگترین تهدید علیه موجودیت اسرائیل، کابینه راست‌گرای حاکم است و ما در آستانه یک جنگ داخلی هستیم که رهبری آن را «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و شبه نظامیان وابسته به آن، برعهده دارند.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اشغالگر از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.